יום רביעי, 9 ביולי 2008

גוגל לייבלי Google Lively

לא מפסיקים להפתיע החברה האלה.

הפעם גוגל מביאה אלינו חדרי צ'אט בפלטפורמת עולם תלת מימד. כל אחד יכול לבנות לעצמו סביבה וירטואלית לצ'אט הפרטי שלו ולפתוח צ'אט בבלוג או באתר האינטרנט. את חדר הצ'אט יכול המשתמש לרהט ואף להציב טלביזיות ותמונות עם התוכן שהוא קובע. הספקתי לפתוח חדר כזה כאן ואתם יכולים להכנס ולהינות מנעימותיו של ג'ימי הנדריקס בהופעה באחד החדרים. אתם גם יכולים לעזור לי ולרהט בעצמכם - הדירה הזו (חמישה חדרים) זקוקה לרי-טאצ' דחוף - תרגישו חופשי.
הנה הלינק לאתר הרשמי של גוגל לייבלי שם אפשר להתרשם וללמוד (למי שצריך את זה) ואפשר - מומלץ - פשוט להכנס פנימה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואוו אבל מה הקטע?
כאילו מה עושים עם הדבר הזבה??

יניב אמר/ה...

אני חושב ששימוש אחד הוא שאם יש לך אתר בנושא מסויים ואתה רוצה להוסיף לו עומק כדי שהגולשים יבלו בו יותר זמן - אתה יכול להוסיף צ'אט כזה לאתר שלך.
בצ'אט אתה יכול לקבוע את הריהוט והתמונות - תראה אילו תמונות אני שמתי - תמונות מהבלוג שלי - ואפשר לפתח את זה הלאה - כך אני יכול לחזק את הבלוג - זה פרסום לא רע כשרואים כאלו תמונות יפות על הקירות. אני יכול לשים קטעי וידאו שאני רוצה להראות לקוראים שלי ויש עוד וזו רק ההתחלה - כנראה שזה יתפתח מאד מבחינת הדברים שניתן יהיה להוסיף. כרגע, עד כמה שזה נראה מפותח, זו הפלטפורמה הבסיסית בלבד.
אני מאמין שישלבו בעתיד הקרוב על בסיס ההצלחה הראשונית פרסומות ומכירות אובייקטים בתשלום. תלוי אם ועד כמה זה יהפוך לשגעון- יהיה אטרקטיבי ויזכה לפרסום.

אנונימי אמר/ה...

אף אחד לא מציין את העובדה שכדי להנות מהצאט הזה צריך מחשב עם מעבד חזק מאוד וזיכרון גדול כי אם לא הכל נתקע ולא מצליחים לעשות שום פעולה!!

יניב אמר/ה...

ככה זה תמיד - דווקא כשיש איזושהי אפליקציה חדשה שאתה נורא רוצה להתנסות בה - היא מתקדמת מידי למחשב שלך. קבל את התנצלותי, דווקא לי יש טושיבה חדש על הברכיים..:)